Alla inlägg den 29 april 2013

Av Annie Fridh - 29 april 2013 15:54

Hej hej ? Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft jätte mycke läxa har gjort massa saker osv .. :/ jag har alltså inte haft tid till att blogga ! Jag tänkte börja göra vloggar istället för vanliga skriftliga inlägg , pga att det tar inte lika lång tid och känns socialare :'D Men iförr går va jag mamma o emelie i Norge första gången ? det va helt underbart där :) Vi gjorde inte direkt mycke men det var ändå jätte kul att vara med Norskar ;) Och idag så va jag i skolan och det var helt okej , lite stökigt o mycke bråk men tur jag har söta Moa o Alice som är mina skydd :D Och imon efter skolan så ska jag till Moa o hjälpa henne med sin nya blogg som jag tycker ni ska kolla in sen ! ? Tänkte göra en inlägg där jag tipsar om fina o bra bloggar och så ;) Men nu ska jag gå o fixa lite saker så puss o hej ? Här kommer lite bilder från Norge oxå :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej vi namn Annie, Kommer skriva om vad jag gör på dagarna och mer kommer ni få veta om mig i mina inlägg så följ sprid och kommentera gärna !Puss o hej

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja göra några få vloggar ?
 Ja, om du vill
 Nja.. Det är roligare att läsa
 Du borde ha både text och vlogg !
 NEJ , SKRIV BARA !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards