Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Hann inte blogga igår, bilder :D

Av Annie Fridh - 3 april 2013 09:31

Hrj hej alla ! Nu ligger jag i sängen och år helt ensam hemma ... Inte ens söta troll är hemma , han kommer till mig vid 2 tiden ;)Men igår hann jag inte blogga gör jag va hemma och passade troll och hade inte en enda tanke på att jag skulle hinna blogga igår :/ så det blir lite bilder nu istället ;) Men iallafall emelie är på ullared med sina kompisar och pappa jobbar så jag är ensam hemma :3 Jag lyssnar på musik städar rummet och fixar mig lite , det var meningen att jag skulle dra till stallet idagrn det blev ändrade planer så jag får troll efter 2 när terese igentligen skulle ha han ;) MEN NU ÄR HAN MIN LILLA SÖTA VOVVE! Men iallafall här kommer lite bilder :*<3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Annie Fridh - 29 april 2013 15:54

Hej hej ? Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft jätte mycke läxa har gjort massa saker osv .. :/ jag har alltså inte haft tid till att blogga ! Jag tänkte börja göra vloggar istället för vanliga skriftliga inlägg , pga att de...

Av Annie Fridh - 24 april 2013 13:59

Hej igen ! Idag skulle jag ju till skolan men jag blev hemma istället:/ Mår inte så bra.. Tror att emelie har smittat mig för nu sitter jag på vårdcentralen för att emelie skulle göra något här :3 jag har väntat jätte länge nu, typ i en halvtimme :O ...

Av Annie Fridh - 24 april 2013 06:57

Jag har haft SJUKT mycket saker i skolan det har varit speciella dagar med joggning och massa mer ovanliga saker! Jag ska skärpa till mig och va seriös för jag vill fortsätta med att blogga eftersom att jag tycker det är sjukt kul och jag vill dela m...

Av Annie Fridh - 5 april 2013 02:22

Dåligt med uppdatering... Hej alla ;) jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen ... Men jag lovar att jag ska bättra mig ! Men idag kom lilla nicole och ska sova här ? så imon hade jag tänk att göra min första vlogg ;) Så idag va...

Av Annie Fridh - 1 april 2013 09:29

Tjaao ! Jag vaknade precis och jag vaknade sjukt tidigt ! Igår kväll så kollade jag pappa och emelie på film så jag hann aldrig lägga in några bilder så jag ska göra det när jag har skrivit klart inlägget ;) Men idag är det 1 april och ja .. Det är l...

Presentation


Hej! Jag är en tjej vi namn Annie, Kommer skriva om vad jag gör på dagarna och mer kommer ni få veta om mig i mina inlägg så följ sprid och kommentera gärna !Puss o hej

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja göra några få vloggar ?
 Ja, om du vill
 Nja.. Det är roligare att läsa
 Du borde ha både text och vlogg !
 NEJ , SKRIV BARA !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards