Alla inlägg den 24 april 2013

Av Annie Fridh - 24 april 2013 13:59

Hej igen ! Idag skulle jag ju till skolan men jag blev hemma istället:/ Mår inte så bra.. Tror att emelie har smittat mig för nu sitter jag på vårdcentralen för att emelie skulle göra något här :3 jag har väntat jätte länge nu, typ i en halvtimme :O men jag har inte så mycket mer att säga så jag gör ett inlägg lite senare ? puss o hej !

Av Annie Fridh - 24 april 2013 06:57

Jag har haft SJUKT mycket saker i skolan det har varit speciella dagar med joggning och massa mer ovanliga saker! Jag ska skärpa till mig och va seriös för jag vill fortsätta med att blogga eftersom att jag tycker det är sjukt kul och jag vill dela med mig om vad jag gör på dagarna för att ni läsare ska få tips osv! Men iallafall snart ska jag till skolan och det är la inte så direkt kul ^^YOLO^^ Men idag är det en lungn dag i skolan har inte så jobbiga lektioner och slutar tio över ett ;) Vet inte om jag ska ta bussen hem eller om mamma kommer o hämtar mig hemma hos pappa :3 Men nu måsta jag gå o fixa mig , men det blir ett inlägg senare?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej vi namn Annie, Kommer skriva om vad jag gör på dagarna och mer kommer ni få veta om mig i mina inlägg så följ sprid och kommentera gärna !Puss o hej

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja göra några få vloggar ?
 Ja, om du vill
 Nja.. Det är roligare att läsa
 Du borde ha både text och vlogg !
 NEJ , SKRIV BARA !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards